Translate

четвртак, 11. децембар 2014.

BABINE MUDROSTI I POUKE

U našoj zemlji ima jedna pevačica lepa kao anđeo. Ona je od svoje babe koja je takođe bila prava lepotica naučila jednu mudrost :
"Lako je biti pošten kada te niko neće."
A ja sam od moje babe (koja je u svoje vreme takođe bila lepotica kakve nema u tri careva grada) naučila ovu mudrost :
"Nije važno da te i njih hiljadu hoće, bitno je da te jedan hoće, onaj koga tvoje srce želi."
Svaka žena budućim generacijama mora da ostavi u amanet neku mudrost i mogu vam reći da me je već hvatala panika jer imam 47 godina, još malo postaću baba (godine brzo prolete) a još se nisam setila koju bih to mudrost mogla mlađima da prenesem.
A onda danas otvorim facebook i na zidu kod jedne Staše pročitam njenu priču u kojoj je i ova rečenica :
".... zato bi nam bolje bilo da valjano čuvamo ljude koji nam pomažu da kreiramo srećna sećanja....."
I konačno zasijalo mi je milion zvezdica pred očima !
To je ta mudrost. To je ta rečenica !
Okružiti se ljudima koji će nam pomoći da kreiramo srećna sećanja i brižljivo čuvati te ljude kao najveće blago svog života.
U ovom svečanom trenutku prosvetljenja obećavam da ću od danas težiti da postanem Ona Koja Kreira Srećna Sećanja.
I ako me nekad uhvati bes ili zavist ili malodušnost ili želja da se svađam i ubeđujem, samo ću da pomislim : "Hej, pa ja sam Kreatorka Srećnih Sećanja, to mi ne priliči..."
I sve negativno ima da izvetri u sekundi.
I jedva sad čekam da postanem baba i ovu mudrost prenesem svima.
Nadam se samo da neću izlapeti u međuvremenu, zato odoh da za svaki slučaj ovu dragocenost zapišem u svesku: "Okružiti se ljudima koji će nam pomoći da kreiramo srećna sećanja.... Biti onaj koji pomaže ljudima da kreiraju srećna sećanja...."
Hvala Stašo

Ana Kreator Srećnih Sećanja

Нема коментара:

Постави коментар