Translate

петак, 20. јануар 2017.

MOLITVA RADOSNOG SRCA

Moje srce je zahvalno jer si od svih žena na svetu izabrao da sa mnom provedeš svoje dane na ovoj planeti. Tvoja porodica me je prihvatila s ljubavlju i sa radošću prigrlila u svoje okrilje. Opravdaću tvoje poverenje i učiniću sve da tvoj život uz mene bude lakši i lepši, da teče kao bistra voda i da sija kao zlatno sunce. Opravdaću poverenje tvoje porodice koja je svog dragocenog sina prepustila meni na čuvanje i blagosiljala naše sudbine koje je Bog spojio u svojoj prekrasnoj premudrosti. Moje srce peva dok gledam našu decu u kojima vidim delić tebe i delić sebe. Dao si mi sve svoje najlepše osobine da od njih napravim naše ćerke i sinove i bez straha ih pošaljem u svet, među ljude, znajući da su napravljeni od čiste ljubavi. Moje suze radosnice blagosiljaju tvoj nebeski dar koji ti omogućava da vidiš moju suštinu i da je prihvatiš bez oklevanja jer si hrabar, snažan, mudar i nesebičan. Ana

Нема коментара:

Постави коментар