Translate

петак, 20. јануар 2017.

MOLITVA RADOSNOG SRCA

Moje srce je radosno jer svakog jutra kad se probudim vidim tvoje prekrasno lice na jastuku pored sebe i sanjive oči što mi osmehom požele dobro jutro.
Moje srce je zahvalno jer si od svih žena na svetu izabrao da sa mnom provedeš svoje dane na ovoj planeti.
Opravdaću tvoje poverenje i učiniću sve da tvoj život uz mene bude lakši i lepši, da teče kao bistra voda i da sija kao zlatno sunce.
Moje srce peva dok gledam našu decu u kojima vidim tebe i sebe.
Dao si mi sve svoje najlepše osobine da od njih napravim naše ćerke i sinove i bez straha ih pošaljem u svet, među ljude, znajuči da su napravljeni od ljubavi.
Moje srce plače suzama radosnicama jer svojim nebeskim očima možeš da vidiš moju suštinu i da je prigrliš bez oklevanja jer si hrabar, snažan i mudar.

Ana San Snova



Нема коментара:

Постави коментар